Hei,
Kokeilin Kahoottia Kemia5-kurssin edellisen kerran oppitunnin asioiden kertaamiseen. Alussa opiskelijat huokasivat, että taas Kahoot! No, nopeasti ja aktiivisesti he sen kuitenkin tekivät. Älykännykättömiä opiskelijoita pyysin menemään kaverin viereen (eivät oikein tuntuneet tykkäävän). En tiedä miksen saanut pisteytystä toimimaan, mutta opiskelijat sanoivat että se oli hyvä, koska kenellekään ei tullut paha mieli.
Vaikkei mennyt ihan putkeen, aion kokeilla toistekin ja ehkä jotain muutakin sovellusta.
-Päivi
Scholae Futurum - digitaalinen oppiminen, oppimisympäristöt ja toimintakulttuuri tulevaisuuden lukiossa
-hankkeen oppimisympäristö. Hankkeen koulutukset olivat OPH-rahoitteista opetustoimen henkilöstökoulutusta. Hankkeen toteutti Turun yliopisto 2016-2017. Tätä blogia ei enää päivitetä.
keskiviikko 22. marraskuuta 2017
1 kommentti:
Kirjoita kommenttisi loppuun vähintään etunimi ja sukunimesi ensimmäinen kirjain, jos julkaiset kohdasta NIMETÖN, jolloin nimesi ei näy Google-tunnuksestasi. Kommentti kannattaa aina kopioida itselle ennen kuin valitsee JULKAISE, sillä valitettavasti toisinaan viesti siinä vaiheessa katoaa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Päivi, tuohan on loistava idea, kuten opiskelijoiden palaute kertoo, vaikka syntyikin vahingossa! Kyselyssä voi valita antaako vastauksille pisteitä vai ei. Näin mukaan saa mm. itsearviointi- ja mielipidekysymyksiä. Jos kyselyn tyypiksi valitsee Discussion tai Survey, oikeita vastauksia ei voi määritellä.
VastaaPoista